Julklappar

| Datum: 2009-12-26 & Tid: 21:44:31 |
alltså de kommer aldrig bli så att jag kommer ladda in bilder på julklapparna för jag får adrig tid -.-
men om jag skulle få de så whatever för nu skriver jag vad jag fått och använder google bilder :)
here it comes ;D

iPod - en sån som på bilden.

* nintendo wii (till hela familjen)
* presentkort på gina tricot 100:-
* 400 kr
* En bok
* Örhängen
* 3 "prydnads kuddar"
* strumpor hihi!
* Cardigan från gt
* Två tröjor från gt
* en tröja med en sur uggla på :D
* En skjorta
* en ljussak.
har kanske glömt att skriva något men men !
jaa det hade jag !
* The sims 3 ;)
* En klänning från sisters.


Komentarer
anna
Datum: 2009-12-27 | tid: 10:20:42
Blogg adress: http://annnahh.blogg.se/

komentar:
najsiga saker :D och snygg iPod :D

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback