Lyssnar på musik

| Datum: 2009-12-30 & Tid: 22:08:33 |
nu har jag ätit, Thaimat blev det. mumsi!

Jag känner mej vädligt pigg eftersom jag har "tränat" idag.
Det ända jag gjorde var typ att hoppa omkring och sådär
med Rhysie och sen var vi i Jaccuzin stavning' ? osv.
Men iallafall och så har jag fixat me lite annat.
Hah de ända jag gjort idag men men!

Nu är det nästan bästemt när jag ska träffa mina bejbis' <3
ska bli så kul! Evigheter sen vi vara alla tre tillsammans ju ?

nu har jag ingen aning om vad jag ska göra så jag går nog och lägger mej. 
No way att jag skulle kunna somna nu haha :)

bye <3

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback