Måndag

| Datum: 2009-12-21 & Tid: 17:48:53 |

har inte uppdaterat så bra men har inte vart på blogg humör bara!

Idag har jag allafall vart på IKEA.. ensam.
Men så går det när de andra ska köpa julklappar till moi mahhahah.
Såklart glömde jag mobilen hemma också -.- så vi fick besämma att vi skulle mötas "blabla" klockan "blabla"
jobbigt, och som tur var hittade jag en klocka !
Men när jag gick omkring fick jag huvudvärk :(
så jag gick och satte mej på en bänk och väntade i 40 minuter på att Jonathan och Mamma skulle komma.
När de kom åt vi lunch på ikea och sen kollade vi lite till.
Jag köpte present till Rhysie, Siri och Alva.
Kommer inte lägga in bilder för de kanske läser, inte Alva då men de andra ;)
Sen köpte vi en Julgran och åkte hem och eftersom Jonathan och Mamma är så klena så fick jag bära granen -.-!
Men anyway nu ska jag kolla fb & lite bloggar !

puss


Komentarer
Elli
Datum: 2009-12-22 | tid: 18:31:32
Blogg adress: http://eekm.blogg.se/

komentar:
IKEA är ju skojjigt :D <3

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback