Naglar

| Datum: 2009-12-28 & Tid: 21:02:11 |

är i behov av att fixa mina naglar, de är långa men väldigt väldigt slitna !
Så ska nog fila de lite nej de kan jag ju itne för min fil gick sönder när jag hällde vatten på den ! -.-
Så då måste jag köpa en ny! men då får jag måla de då..
Mina naglar börjar bli hårdare :) Okej de är fortfarande mjuka men inte lika, någon sa att mjuka naglar beror på att man äter för lite, men det kan inte stämma för jag äter ju.. hela tiden :D ?
haha då passar de ju bra att säga att jag ska äta middag nu & det ska jag också ;)

puss pusss


Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback