Tråkig jag är

| Datum: 2009-12-18 & Tid: 20:15:08 |

Haha här kommer:

DAGENS:
Klädesel: Jeans leggings, vitt långt linne, lite kortare rosa/rött linne, canada tjocktröja. 
Humör: Mittimellan
Bästa: Skol avslutning, hello ? 
Sämsta: Vore taskigt att skriva 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny person: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja, buhuhu, nej men typ lite. 
Skrattat så att du har börjat gråta: Aa de är klart 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja det har jag LUGNT gjort ! :) 
Fått reda på att någon har pratat om dig: ?
Pussat någon: Ja


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Typ alla förutom den där msn roboten. 
Hur många barn vill du ha: jadu
Har du några husdjur: jaa Ollie bollie :) (hamster)
Har haft Peppe(kanin), Mimmi & Kimmie(hamstrar) också. 

Vill du ändra ditt namn: nej  
Vad gjorde du igår runt midnatt: soooov
Senaste gången du träffade din pappa: kanske 5 min sen :)
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: skriver inte de i bloggen
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Öh nejjj 
Vad gör dig irriterad just nu: Lite olika, men just exakt den här sekunden (haha) att de e kallt :|

JUST NU:
Äter du: Ingentingi
Dricker du: Inget men ska snart dricka julmust (a)
Är du på väg att: Gå ner och se på "flickan som lekte med elden"
Väntar du på: Ingen aning haha. 
Vill du ha barn: vet inte nu men tror de
Vill du gifta dig: kanske de
Karriär i åtanke: nope


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Öhm nej? 
Gjort något sjukt spontant: retas inte haha men jag vet inte vad spontant betyder :( 
Tappat glasögon eller linser: Jag har kastat i marken, och säkert tappat också. 
Krossat någons hjärta: yHoppas inte! 
Har någon krossat ditt hjärta: Jaa
Har du blivit arresterad: Ja lite då och då, men nej ! 
Dissat någon: ...
Gråtit när någon dött: mm
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nää

TROR DU PÅ:
Dig själv: Både ja och nej måste jag nog säga.
Mirakel: Kanske
Kärlek vid första ögonkastet: Hm.. 
Gud: Nej inte precis
Tomten: Det är klart ! haha men nej :) 
Att kyssas på första dejten: :P
Änglar: Fråga Gud.

SVARA ÄRLIGT
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jaa
Vad kan du verkligen inte leva utan: familjen, kompisar, musik!

Vet att ingen läste men jaja :)


Komentarer
sofie
Datum: 2009-12-19 | tid: 09:37:52
Blogg adress: http://saon.blogg.se/

komentar:
Spontant bettyder typ att man bara gör något utan att tänka.. typ :P <33



- Förlåt att jag inte väntade på dig igår, men jag o ella väntade typ skitlänge och letade efter dig men du var typ borta! S:

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback