visste väll de

| Datum: 2009-12-27 & Tid: 13:57:31 |

förlåt för att det är så dålig uppdatering nu, men det är ju trots allt jullov ! :)
självklart glömde jag ju lite saker i förra inlägget men skriver dit de med tjock text längst ner!
NU sitter jag i vardagsrummet och min brorsha spelar wii. Han kör träning och han har kommit fettt långt :o
Men hur som helst så idag ska jag gå på bio i think. Ska nog se på en film, haha x]
nej men jag tänker inte försöka skriva namnet äns för jag kommer aldrig lyckas ! :P
ska tydligen göra det en annan dag ;)
nu ska jag kanske spela lite sims ? :)
 


Komentarer
Elli
Datum: 2009-12-28 | tid: 00:01:00
Blogg adress: http://eekm.blogg.se/

komentar:
BIOOO! :D <3

Hihi :) <3

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback