where did I go wrong..

| Datum: 2009-12-29 & Tid: 00:19:40 |
klockan är kvart över tolv x) jag trode den var typ 9 eller något haha jag har värkligen tappat tidsuppfattningen !
nu ska jag kolla guds tre flickor såg att de kommit ett till på svt play nu !

Statestiken på bloggen är de typ fel på för de står att jag inte hade några besökare "igår" men alltså idag.
och jag har ju liksom själv kollat på bloggen idag så jag VET att de inte stämmer !
Asså åh fett störande -.- inte för de e nån jätte grej men jag stör mej på de !

puss

Komentarer
Erica
Datum: 2009-12-30 | tid: 00:17:36
Blogg adress: http://ericai.blogg.se/

komentar:
Samma sak hände mej med statistiken x)<3

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback