Måndag

| Datum: 2009-11-23 & Tid: 15:50:14 |

hejsan svejsan (:
i skolan hade vi teknik typ hela dagen jag gjorde en korg med jennifer, den blev väldigt "lyckad"
vi skulle göra i ståltråd menden vart tillslut gjord i tejp med lite ståltråd under .. :P
jag har  vart så jävla trött idag, alltså  lixom  jag ville bara hem och sova :( 
jag är fortfarande trött ..  går och lägger mej 7 ! okej visst, nej . men i alla fall väldigt tidigt  hah..
aja idag ska jag plugga -.-' pff tråkigt :o
men börjar väll snart så jag blir klar innan imorgon hah.
ha en rolig dag, puss <3 :)

förlåt för att de inte blir så mycket bilder, men de kommer och likaså design :o
det blir ju aldrig gjort xd

<3


Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback