Onsdag

| Datum: 2009-11-25 & Tid: 14:53:59 |
H e j  b l o g g  &  l ä s a r e  :)

idag var jag i skolan till någonting runt tolv. 
för jag fick jätte ont i halsen och ont i huvudet!
ohhh ska väll lägga mej en stund sen, fast fattar igentligen inte vittsen
jag kommer ju inte direkt somna ? 
eller jag är faktiskt ganska trött men.. ? haha whatever ska väll dricka något varmt
och äta halstabletter snart.
min data är cp och allt bara åhh jag orkar inte förklara & så fick vi ett brev igår om att
datan är försenad :o dumt.. 
a jag hoppas i alla fall att den kommer snart :) 
i skolan hade vi spanska och matte men jag han inte me matten innan jag gick hem.
men man skulle ändå inte jobba bara gå på genomgång typ :p 
skitsamma nu är jag allafall här, vad gör ni ?
är ni friska, sjuka ?
ikväll är de teater men ska inte gå för jag är ju sjuuk -.- :( 

Hugs and Hope ! <3





Komentarer
sofie
Datum: 2009-11-25 | tid: 17:18:05
Blogg adress: http://saon.blogg.se/

komentar:
Krya.<3

gissa
Datum: 2009-11-26 | tid: 12:26:42
Blogg adress:

komentar:
som sagt, krya på dig!

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback