rubrik

| Datum: 2009-11-26 & Tid: 14:54:56 |
Hej hej !
jag är sjuk :( idag vaknade jag fett sent, skönt. 
och så såg jag lite på Wild child & sjunde himmlen, har aldrig sett sjunde himlen förut de e typ en serie men den va bra :) nu spelar jag på facebook och kollar på halsband och armband på www.cocoo.se :) 
de har fett fina saker speciellt armbanden (; ja vill ha massa saker där :o
men ska nog se på Änglar och Demoner snart.. 
förlåt att de blir så tråkiga inlägg med inga bilder eller så men jag har liksom inget att fota :/
speciellt inte nu när jag är sjuk !
aja pallar inte datan nu ! 

puss <3

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback