Min lilla dag..

| Datum: 2009-11-18 & Tid: 22:22:43 |
ledsen att jag inte har uppdaterat något idag, kommer inte uppdatera imorgon heller kan jag passa på att säga (; 
för jag kommer ha jätte mycket att göra, aja nu skriver allafall jag in min svenska bärettelse på datan :p intresting i know. 
ska fortsätta nu och sen ska jag sova tidigt, för jag håller på att somna höhhö ..
okej egentligen är de ju inte jätte tidigt men de känns ändå konstigt att lägga sig tio eftersom de inte händer så ofta :p
idag har allafall jag vart på teatern såklart,  och skolan då hah..
okej, men sov så gott då ! 
puss <3

vart väldigt sugen nu ;( ge mej ? (a) 
(bilden är tagen från google)

<3

Komentarer
Erica
Datum: 2009-11-19 | tid: 13:40:10
Blogg adress: http://ericai.blogg.se/

komentar:
eftersom jag inte var på teatern pratade jag med rbba i telefon, hon sa att jag skulle va offer och bara ligga och skrika, så det kmr va fett syn om dej & nils som ska va i samma rum hahaha!! ERA ÖRON!!! XD fett synd ;)

och om min röst :(<3

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback