Söndag

| Datum: 2009-11-29 & Tid: 16:07:02 |
hej igen :P 
nu ska jag skriva lite mera :)
det var adventsfika för området förut eller de kanske fortfarande e
i don't know , jag gick inte ut för vad ska jag göra där liksom? ingen
i min ålder ändå, men jag kollade när de tände julgranen (A)
men vi hade ju adventsfika för att de är advent så klart ! 
å snart är de december oxå :) o vill att de ska bli julafton och jullov !
men samtidigt känner jag mej fett stressad, jag kommer inte hinna mina
mål :(.. Sen så igår var jag & min familj hos Catja, de va fett länge sen o: 
skrattade nog hela kvällen :D vi såg på robinson också, fett synd när hon ba
sa att hon kände sig säker på att hon inte skulle få åka hem typ och så röstade alla ut henne
:p stackars :/ vid ett tiden på natten gick vi hem sen va ja fett trött så jah somnade hah.
imorse så åt jag frukost och sen tittade jag på något jag spelat in och sen på herr böna filmen fast de hadejag iförsig också spelat in men whatever,, och de va inte såna här korta utan de va en film liksom ..  
de är så jävla roliga hissar mr bean filmerna :)
fast ibland är de nästan för mycket haha aja.

ska fixa klart engelskan nu :) puss <3


Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback