Tisdag

| Datum: 2009-11-24 & Tid: 18:45:32 |
hej !
idag har de inte vart något speciellt, hade idrott..
vi körde pingis, badminton och något mer, "något mer" & pingis var helt okej, :)
men jag är värkligen sämst på badminton :(
haha nog om min idrott :P
efter skolan åkte jag hem, jag fattar inte vad dan tog vägen har fan inte hunnit något :o
måste plugga spanska, svenska & hmhmhm matte :) ?
kommer inte blogga mer idag, så good night, sweet dreams (;
ska också lägga mej tidigt, dock inte nu, skulle nog ändå inte somna, eller jo kanske..;p
intressant ? j a   v ä l d i g t .

Puss :) <3

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback