Vilken färg .. ?

| Datum: 2009-11-21 & Tid: 19:35:57 |
Hejhej, idag vaknade jag prick 12,  och igår så somnade jag prick 12! ;) så jag sov i tolv timmar, bra eftersom jag ska upp jätte tidigt imorgon -.- men ska bli kul ändå (;
idag har jag i alla fall vart hos mormor som hade fest. 
jag hade tänkt ta me kameran eftersom jag gick dit *stolt* okej de tar en timme kanske inte skit långt men ändå något ;) men sen fick jag lite brottom för jag är så seg så jag hann inte.
nyss tog jag ur diskmaskinen och tappade en skål i golvet så nu har vi en skål mindre höhö :$ 
jag har hyrt några filmer också så de ska jag kolla på sen :)

puss <3 :)


Komentarer
Erica
Datum: 2009-11-22 | tid: 00:02:06
Blogg adress: http://ericai.blogg.se/

komentar:
Mi colour favorito es rosa y verde :D Y tú?

Jag är fett bäst på spanishka ! (A) haha..

Sv: Ja flashforward är skitbra :D spännande ;)<33

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback