"wannabe rast"

| Datum: 2009-11-30 & Tid: 16:19:21 |
sitter och pluggar tar en mini rast nu.
okej vad jag gjort hittils, är kollar igenom engelskan som jag ska redovisa imorgon istället -.-
och hållt på i powerpoint skulle lära mej de lite så lika bra att ha de gjort, eller ? :D
ska fortsätta nu eller ska typ äta en mandarin innan jag äter upp mej själv :P
inte för jag är hhungrig är bara sjukt sugen på något haha konstigt ? ja kanske..
ha de så bra :) 

puss <3
riktigt gammal bild bara tog någon så det inte blir så jätte många *höhö* 
bildlösa inlägg, jag är rätt bra på att göra sånna nämligen :$

:)

Komentarer
Erica
Datum: 2009-11-30 | tid: 16:32:53
Blogg adress: http://ericai.blogg.se/

komentar:
Sv: Nej jag ligger inte i fas ;) Jag har typ 2 steg att göra i varje ämne....

Vad för kamera ska du köpa? :)<3

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback