Foto ♥

| Datum: 2010-04-16 & Tid: 21:13:05 |

har hälsat på båda de där inne på onoff idag. Alltså jag måste bara ha nån av dom, nikon d3000 eller canon eos 450D. Det känndes bara så rätt när jag höll i dom. Foto är värkligen k ä r l e k på nåt sett :)

hejsan svejsan ;) !
Sitter här med erica eller hon läser twilight, hon har blivit besatt i twilight hela tiden men jag har typ slutat läsa de helt plötsligt jag är ju nånstans i andra boken :p. Men dom är bra vi var och köpte new moon också lite tidigare idag. Eller erica köpte. Så vi ska se på först twilight sen new moon :) ! Hon sover här också. Btw så tycker jag att översättningarna till svenska är katastrofala ! Hur fan kan dom få "Om jag kunde drömma" till att bli översättning till twilight osv ?
Jag har allafall blivit typ beroende av vampire diaries det är så sjukt jävla bra asså ! Måste bara se nästa avsnitt nuu! omg det har bara blivit bättre och bättre för varje avsnitt och jaa :') Det är bäst helt enkelt.

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback