JAG LÄÄNGTAR

| Datum: 2010-04-21 & Tid: 22:14:55 |
tjena tjena nu har jag anlänt till platsen jag hör hemma på, datans värld. Nej jag skoja bara men nu har jag allafall bästemt mig för att bli bättre på att blogga, jag har inte tappat blogglusten men jag har en massa annat för mig och hinner inte blogga hundra inlägg om dagen men jag ska försöka :) !

Jag har allafall kollat på systemkamera med pappa nu. Jag kommer ha råd i oktober, eller om jag sparar i sommar så har jag råd i juli men jag vill inte spara på sommaren ;) Jag kan ju betala i månaden eller a man kan ju köpa så men det blir som att jag skulle få 250 i månads peng i 2 år och det njaa.. jag sparar istället. Men längtar som jesfjorfoswegh till att jag kan köpa :D

den här blir de, min brorsa har en Nikon och jag ska tydligen också ha det då (?) :D


Förlåt för jag babblar om kamera hela tiden men behöver bara skriva av mig lite :P
Nu ska jag borsta tänderna och sova. Försöker somna tio varje dag det går så bra alltså! Men nu säger jag väll godnatt så hörs vi tomarrow ♥ !

Sov så gott !

Komentarer
Siri Erika
Datum: 2010-04-22 | tid: 07:36:47
Blogg adress:

komentar:
Det är svårt att somna sig halv tio när man lägger sig kvart över tio... eller, har du något knep? :p <3

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback