LÅNGT INLÄGG VÄRT ATT LÄSA

| Datum: 2010-04-13 & Tid: 21:09:08 |

solen skiner ;) nej det gör den ju inte, det är bara mörkt ute!

Vi hade ju simmning med skolan idag. Gick väll helt okej, bara att jag och tove var sist när vi skulle simma hur långt som helst. Mina ben typ dog = kommer få träningsvärk = pinsammt för att antagligen var det inte jobbigt bara eftersom jag inte går på nåt just nu så är jag inte van att röra så mycket på mig förutom att cykla till skolan x) Som har vart jobbigt för mina däck har vart nästan utan luft :p Mer om det här längre ner.
Iallafall på livräddningen så när jag hade hämtat upp den där dockan så hade jag skiiit ont i huvudet ! Jag brukar inte ha ont i huvudet men nu har jag haft det till och från i flera dar, jag är faktiskt lite orolig :o ?

om cykeln..efter vi hade slutat så åkte jag och tove hem och sen cyklade vi till globen och kollade lite osv sen när vi skulle ckla hem skulle vi fixa mer luft till mina däck på en bensinmack då tog tove lite mer luft hon också och sen när vi var inte så jätte långt hemmifrån så cyklade jag bakom tove och då så helt plötsligt vart det värsta smällen och kom typ rök ellr det var sand från marken men iallafall och då hade toves däck spruckit :[
Och innan när jag ringde min mamma när vi höll på med cyklarna sa hon att om man tasr för mycket luft kan de spricka ! Så det var synd men ändå började vi garva ?! Men det var lite kul för en som bodde precis där låste precis dörren, som att han skulle komma ut eller typ låsa in sig höhö..

Riktigt långt inlägg bäst jag slutar.. ska ändå plugga lite sen sova kommer sova riktigt gott känner jag nu är så jävla trött redan och nu har jag huvudvärk IGEN ! :'(

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback