Mitt humör åker berg-och-dal-bana !

| Datum: 2010-04-11 & Tid: 13:35:20 |
Jag är glad, Jag är irriterad.
Jag är först glad för att jag ska vara med siri lite senare idag:D sen är jag irriterad för att jag måste plugga idag -.- ! Måste hitta det där svenska steget och boken jag läste för jag har glömt vad den handlade om!

På tisdag ska vi bada med skolan alltså måste jag shoppa imorn. Okej det är för jag har lust med det men allafall. Jag får ju inte slösa mina pengar. Nu började jag gråta också utan nån anledning och jag har ont i ryggen.. :(

Skriver senare för nu ska det pluggas.
LÄNGTAR SÅ MYCKET EFTER ATT TRÄFFA MIN BÄSTAVÄN :'D



Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback