PÅSKLOV :D

| Datum: 2010-04-02 & Tid: 13:32:05 |
i hola amigos !
nu är det ju äntligen påsklov !
Igår träffade jag rhysie och vi åkte till erica och jag lämnade hennes skor och hämtade mina!
Sen åkte jag och rhysie till stan vi åt mellis och kollade i affärer vid halv 6 gick vi hem till våran moster och firade påsk för vi ska inte va hemma på påskdagarna. Det var roligt. Har världens bästa släkt värkligen hah ! :)


När jag och rhysie satt på tvärbanan så kom vakten och stog lixom i gången och väntade på att vi skulle ta upp busskorten och vi fortsatte prata för jag fattade inte att det var en vakt så jag kollade jätte snett på honom för han stog ju där och glodde haha ! Han ba "höhöm" då fattade jag de haha seg :D


När vi var på väg till erica så sa rhysie till mig;
- Du klev i hundbajs !
- Nej ?!
Jag ba fan jag har ju ericas skor på mig också men så kollade jag under och hade inte klivit i nåt så kollar rhysie under sina och va hittar man där ? Det får ni lista ut själva mahahhah !


Rhysie skulle visa mig nån sång alla gjorde i hennes skola typ " alla gillar kyckling, inte jag, men du" osv sen gjorde hon om den alla gillar rhysie, inte jag ! HaHAH synd där rhysie :D !


Sen ikväll sov jag hemma hos rhysie och nu på morgonen så åkte dom till landet. VI delar land hela släkten men min familj ska inte åka dit nu!

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback