Senaste dagarna

| Datum: 2010-04-28 & Tid: 20:03:07 |
Nu har jag ju uppdaterat sämst i några dagar så skriver lite om de senaste dagarna bara ;)

Tisdag: Först var jag i skolan då, var inte med på idrotten eftersom jag ramlade i söndags.. Sen efterskolan åkte vi till globen för att få gratis ben och jerry (Jag, Tove & Erica) Och vi skulle springa för att hinna med tuben stackars mitt knä :( Eller mig då hehe.. Ja så var vi där sen åkte jag hem till Tove och vi pluggade, eller vi gjorde väll istortsett hela uppdraget men ska skriva klart det nu. Fast skulle kopiera en fakta text så jag gjorde det igår när jag kom hem så kopiera jag de sen klistra jag inte in det någonstans, SMART?! nää.
Sen somnade jag trodde klockan var halv 10 men den var halv 11 så det vart ju typ normal tid allafall. Jag ville ju gå och lägga mig halv 10.. Aja.

Onsdag (Idag): Bio med skolan den hette Rabbit Proof fence jag vet inte exakt vad det betyder men tror det betyder typ "Kanin säkert staket" Eller jag tänkte på det innan men i filmen fattar man ju det ;) Haha retas inte men jag tänkte på waterproof mascara och det är ju vatten säkert. Jag och erica höll på att komma försent för det kom ingen tunnelbana mot ropsten :s ! Sen efter bion så åkte jag erica och tove till stan och åt på sandys eller tove åt inte :( Men sen åkte tove hem och jag och erica shoppade, eller hon köpte saker inte jag för jag sparar mina pengar! Sen åkte vi till erica och hon målade mina naglar ni ska få se sen, har olika mönster på ALLA kan säge några; leopard, papegoja, regnbåge, blommor, äpple. Där fick ni veta hälften.

KLART SLUT ! hehe..

Tröött :(

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback