SKÅNE

| Datum: 2010-04-03 & Tid: 22:22:52 |
i skåna pratar man skånska lalalal..

usch har mer besökare idag än igår och jag har inte updaterat något nästan !
Men vi har inte fått igång internet förens nu och nu sitter vi på hotellet och melanie & Jonathan är också här.
Vi ska fika lite nu och sen ska jag väll gå och lägga mig. Glömde alla filmerna hemma -.- så kan inte se på dom ikväll men kanske kan låna nån film av någon imorn :) ! Det finns diskmaskin och allt på rummet ! :o
Har fotat en massa på resan vi stannade fyra gånger men ändå kom vi fram snabbt i jämnförelse med vad det brukar. 7 timmar tror jag :p !

Nu ska jag kolla nåt vi ska göra imorn.
Mer uppdatering ikväll ♥ !

bebiiis ollie :D love u !

Komentarer
S O F I E & E R I C A
Datum: 2010-04-04 | tid: 11:31:30
Blogg adress: http://sofiericalways.blogg.se/

komentar:
Jag gillar inte skånska, blir bara irreterad på att jag inte fattar vad dom säjer.. hheheh XD<3

Teresa
Datum: 2010-04-05 | tid: 16:24:02
Blogg adress: http://teresape.blogg.se/

komentar:
vad söt!!

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback