# ingen rubrik

| Datum: 2010-04-28 & Tid: 22:45:13 |
sitter på golvet och dricker saft, skriver klart brevet och lyssnar på en låt om och om igen eller ett klipp, men kan inte lägga upp den på bloggen för den är skyddad på nåt sätt. Den är så sorglig så jag försöker att inte lyssna för noga på texten, jag börjar typ gråta :'( !

Nu är jag allafall klar med uppdraget. Jag har förmågan att göra flera saker samtidigt haha man får det när man tittar på TV och gör läxor samtidigt fast oftast blir det så att jag glömmer göra läxan eller kolla på tvn.. x)


FUULA bilder men fotade dom lite snabbt förut, haha fett roligt att jag fick leksak på donken! (: Nu ska jag gå och leka med den, nej det får bli en annan gång..! kanske aldrig? :P Ska ge den till någon tror jag slöseri på plast eller vad den nu är gjord av annars ju :( ?

Föresten så är det slöseri med papper från stegen i min skola dessutom gör dom mitt rum fult och stökit det är bara skolsakerna som gör mitt rum stökigt dom ligger överallt i olika högar, det är därför jag aldrig hittar något men det är bara att rota en stund så kommer det väll fram :D Okej låter som jag har värsta pappershavet här men det ligger typ framför min spegel och på sånna platser ;)

Godnatt ♥ !

Komentarer
Elli
Datum: 2010-04-29 | tid: 09:59:14
Blogg adress: http://eellos.blogg.se/

komentar:
Gumman ska du köpa guldkort? :*



Juste mitt lösen & användare t bloggen ifall du inte visste:

fransson

fransson

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback