VALBORG

| Datum: 2010-04-30 & Tid: 17:24:02 |
En borg som tillhör valar eller vadå ? :p

Vet att min uppdatering vart sämst och allt sånt där, men vi går vidare i livet va ? :)
Tänkte väll det!

Idag är det ju valborg! Jo, först var det ju skola vi städade ute på gatan alla tyckte vi gick jätte långt men jag tyckte inte det var så långt det är kortare än hem till mig typ x) ! Fast jag är inte så bra på sträckor..
Vi kommer snart att få gäster och så ska vi käka och sådär och sen vid halv 8 ska jag möta siri och vi drar till brasan. Enskede fältet såklart ;) !
Nu ska jag börja fixa mig, var helt ofixad i skolan men orkade inte gå upp. Gick upp en kvart innan jag behöver gå. Så lyckat ;) ? Njae men bättre än igår då gick jag upp tio min innan jag behövde gå fast då kom jag försent också.


Busungen Siri, suddig bild men bryr mig inte :D

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback