webcam

| Datum: 2010-04-24 & Tid: 20:24:26 |

Jag klippte luggen idag. den var typ ner till axlarna innan! Klippte den själv, men den vart väll helt okej? :)

Jag är obeskrivligt sugen på att börja blogga på min nya blogg som snart är färdig fixad ! Har hållt på med den hela dagen. Men den kommer jag börja blogga på någon gång i höst när jag köpt systemkameran. Adressen kommer vara samma förutom att det blir webblogg.se ist för blogg.se så den kommer alltså heta jemg.webblogg.se men än så länge så har den lösenordsskydd !

Ska kila ner snart för att sno åt mig lite frukt sallad och se på Lost.

Komentarer
Sofie
Datum: 2010-04-25 | tid: 10:28:25
Blogg adress: http://hiertasofie.blogg.se/

komentar:
Varför byta adress..? :o

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback