you trying to be cool but you look like a fool to me

| Datum: 2010-04-02 & Tid: 20:27:15 |

Nej nu ska jag damsuga mitt rum. Sen måste jag packa eftersom jag inte gjort det ännu och om jag hinner sen ska jag se på lost !
imorn ska jag upp tidigt för vi ska åka hemmifrån så snabbt som möjligt eftersom vi ska åka bil i 8 timmar ! SKa iallafall bli jätte kul att komma ner till skåne och vi har laddat upp för bilresan också. Vi var och handlade påskägg till mina syskon och till mig själv ;) Så köpte vi lite naturgodis att ha i bilen och 4 flaskor loka! vi kommer stanna på olika ställen på vägen också men jag ska också ha med datan ! Ska ta med lite filmer som jag kan kolla på på vägen och sen på hotellet finns det internet så jag kommer kunna blogga ! Men förvänta er ingen toppen uppdatering för jag har annat att göra ;) !

Nu:

→ Damsuga
→ Packa
→ Hitta mina hörlurar
→ Ladda in musik i iPoden
→ Se på lost

That's my night !

Komentarer
pernilla
Datum: 2010-04-02 | tid: 22:04:02
Blogg adress: http://pernillamoller.blogg.se/

komentar:
jättefin bild! :)

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback