ZOO FRUXO PIMPIM ORIGNAL

| Datum: 2010-04-05 & Tid: 10:52:10 |

skit dålig bild men kameran är oladdad så kan inte ladda in de andra bilderna i datan. Ska börja fixa mig, snart ska vi åka iväg!

iallafall så var det jätte längesen jag åt sånnadär tablett askar, hade de när jag var liten vet inte varför men när jag skulle välja godis till mitt påskägg så fick jag för mig att ha sånnadär också x)

Kram ♥

Jag har fått Mario Kart till wii också hah :D Har aldrig spelat det men kul med nått nytt också, huuuuh ?

Komentarer
S O F I E
Datum: 2010-04-05 | tid: 11:34:38
Blogg adress: http://sofiericalways.blogg.se/

komentar:
Mario kart wii är skiiiitkul! :D Jag får komma hem till dig och spela det när du e hemma sen! :D (A) säjer vi :)

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback