I have know you my whole life..

| Datum: 2010-02-25 & Tid: 18:48:25 |
Ikväll ska jag:
• Äta middag !
• Läsa mera
• Se på vampire diaries, hur nu det stavas..
• Dusha
• Sova tidigt

Ja typ det, och lite andra småsaker. Känns fett konstigt att gå i skolan imorn, har glömt hur de är höhö. Nej men jag hoppas värkligen jag inte blir sämre ikväll ! Jag orkar inte bara vara hemma och sjuk längre -.- Men alla säger att jag typ låter sjuk när jag pratar haha x) Sen är det ju sportlov :) Då ska jag vara frisk! Men på onsdagen måste jag gå upp tidigt -.- , men mer om det en annan dag!

Rösta till veckans blogg nu allihopa !

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback