jag ska..

| Datum: 2010-02-28 & Tid: 20:55:55 |
Imorgon, ska jag ha en hemma dag tror jag, då ska jag .. sy !
Ska sy om en massa kläder. Men först måste jag köpa tråd och lära mig sy maskinen. Kan inte våran, inte någon annan heller för den delen hahah :D Men måste plocka fram allt som jag ska sy om nu så jag vet vad jag ska köpa sen. Det kommer nog bli en hel del ! Nu har jag ont i ryggen för jag sitter jätte konstigt och jag har ont i mitt ögonbryn också, jag vet att det låter konstigt ! Men jag måste typ slagit i någonstans och sen glömt det :o !

kan ju fråga vad ni ska göra på lovet ! Sånt som man ändå aldrig svarar på men det kan ni göra om ni vill :)
haha. Jag ska hämta lite läsk nu och sådär. Mitt godis är nästan slut :( Men jag har lite chips också moahah.


Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback