På min data..

| Datum: 2010-02-22 & Tid: 11:53:32 |

Sådär ser det ut på min dator. Alltså menyn med bilder är sådär nära det andra, det är så det är meningen att vara, men på vissa datorer kan den liksom försvinna bakom kanten så man måste bläddra åt sidan där nere.
Man kan prova att klicka på ctrl & - eller + då flyttar sakerna på sig lite grann. Men då kan ju texten bli väldigt liten / stor.


Ni kanske märker att jag inte är i skolan idag heller. Jag är fortfarande sjuk ! Alltså har vart det typ en vecka nu, får se om jag kan gå till skolan imorn.

Komentarer
kurt-göran
Datum: 2010-02-23 | tid: 13:57:48
Blogg adress:

komentar:
är det fru gunnarsson jag talat med ?

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback