blogg.se

| Datum: 2010-01-30 & Tid: 18:53:54 |
jag tycker till skillnad från de flesta andra att den nya "designen" på blogg se är bättre.
Jag hittar lättare även om det kan vara som en reflex att trycka där man brukar, men så stor skillnad är det ju inte.
Dessutom så är det mer "ordning" på sakerna men ser komentarerna och inläggen osv för sig.

Det jag har att klaga på är att sen de gjorde om har statestik sidan krånglat & idag har man inte kommit in på blogg.se bara typ på morgonen och vid ett-tre tiden och nu på kvällen.


jag tror att siri klagar på att jag fotar med blixt i spegeln där ;)
haha du är rolig du siri :)

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback