farsta :$

| Datum: 2010-01-27 & Tid: 20:44:41 |
har vart och simmat med kusin idag. simamde massa längder ! fick ta pauser för jag simmade så snabbt jag kunde för att.. ja simma fort hhaha ?
men sen åkte jag o mami till min stora syrras pojkvän och hämtade min present.
en tröja, jätte bra sommar tröja och jätte gullig :) det är typ en regnbåga och ett regnmål och det är ett vattentätt linne :O haha lite coolt ! Eller alltså affären gör abra vattentäta grejor typ vattentäta gympaskor osv.
nu ska jag äta min middag, haha halv 9, sen middag.
Sen ska jag ta en apelsin.

Imorgon är det torsdag, kursdag. Efter skolan ska jag plugga så att jag inte hamnar efter min planering.
I dag i skolan fixade jag spanska glosorna ;D
hade inte tänkt det men sen kom min spnska lärare och lalala så tänkte jag att jag kunde göra det då ;)

innen jag åkte och simmade var jag en sväng i farsta :$ alltså har vart där varej dag den här veckan ! :o
köpte lite saker.

nu sitter jag och äter tonfisk sallad och lyssnar på musik på spotify!
ska se dubbelliv nu på svt play.
skriver mer sedan.

Komentarer
Erica
Datum: 2010-01-27 | tid: 21:15:24
Blogg adress: http://ericai.blogg.se/

komentar:
Sv: Ja det är klart! :D Men jag vet inte om det blev bra för jag har inte sett det än :) Men ska till pappa imorgon så då lägger jag in bilder på hur det blev :)

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback