fredags sysselsättning

| Datum: 2010-01-29 & Tid: 18:50:56 |
haha snyggt inlägg ? :)
jajamänsan.
nu sitter jag och gör köp listor på gina och hms hemsida.
ska också köpa en ny mascara och nytt puder och hårfärg.
Men snart är de månadspeng jag kommer bli en rich ***** ;)
höhö men de jag ska köpa från hm är iallafall en blus och lite sådär gina vet jag inte ännu.
Ska ta ur våran diskmaskin också -.-
aja ikväll ska jag kanske se på "på andra sidan häcken" har inte sett den men har den här hemma så why not ?
Fast med ikväll menar jag i natt när alla andra sover för innan ska jag vara social, eller jao lite iallafall.

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback