det här visste du inte ?

| Datum: 2010-03-25 & Tid: 22:23:56 |
• Jag har vita hårstrån, ja dom ska väll vara gråa. Men de är vita på mig och jag har kanske 5 stycken ungefär !

• Jag borstar inte mitt hår, nej ni hörde rätt. Ja det var inte såhr jätte länge sen jag borstade håret sist men innan det någon månad och innan det öveer ett halv år osv. Det sliter på håret och mitt hår blir bara muppigt om jag borstar det !

• När jag har massa att plugga men det är ganska sent eller bara så att jag är trött, så går jag och lägger mig istället. Då är jag pigg och kan göra det på dan sen och om man övar in saker när man är trött så är det ganska stor chans att man glömmer bort det snabbt.

• Mitt hår torkar i slow motion ! Haha ja det kan ta ett dygn innan det har torkat helt :o ! Jag vet att det torkar långsammare när man har i tofs men även om jag har utsläppt hår. Däremot torkar det ju snabbare på sommaren när solen skiner :) !

• Jag lyssnar på speciella låtar när jag är ledsen eller på dåligt humör och när jag är glad osv. ?

• Jag har haft jätte många bloggar, den första jag hade visste jag inte äns att man hade statestik på bloggen, och jag kan gissa på att jag hade 2 besökare, typ jag själv och siri ? :) hah ! Men det var innan alla typ hade blogg !

• När jag är leden eller irriterad osv är jag helst ensam..

• Jag tycker den här listan handlar mycket om mitt hår & att jag ska sluta skriva på den nu!

Haha lite om mig. Det mesta va väll om mitt hår haha men ja !
Ska gå och lägga mig nu. Imorn ska jag fixa klart engelska steget i skolan eftersom jag har tappat bort den. Och nej jag ligger inte 9 veckor efter nänä..

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback