Med erica ! :)

| Datum: 2010-03-29 & Tid: 22:23:55 |

ERICA SÅ SÖT!
Min lilla erica, även kallad error einar ! :D Hon sover här inatt och vi ska snart sova för jag ska upp 4. Nej men jag har ställt veckarklockan på 4.45 eller 4.50 typ hehe men allt plugg jag skulle göra nu får göras på morgonen för datan laggar -.- ! Eller stationära alltså. Bu för det !

Ska sova nu då, väntar bara på erica och sådär!

Men säger godnatt nu och vet inte om jag kommer hinna uppdatera på morgonen imorn men vi hörs!

Puss ♥ !

Komentarer
Filippa
Datum: 2010-03-30 | tid: 09:16:30
Blogg adress: http://liippaa.blogg.se/

komentar:
Fin blogg! ;)

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback