the clouds have come down

| Datum: 2010-03-27 & Tid: 17:58:02 |


you never said goodbye. Someone tell me why. Did you have to go?


Jag har som sagt vart hos min moster på en fest idag. Rhysie var också där, vi gick lite tidigare ner till götgatan och letade efter en present till hennes kompis som skulle ha en fest lite senare idag & så åt vi lunch, McDonken (in my ♥) blev det! Men rhysie kom typ en timme sent till sin kompis fest, fast hon har ju ändå 5 timmar kvar ! ;)

ska fixa lite fler pix och lägga in massa idag :)

hade tänkt göra ett collage med saker jag vill ha/ska ha i vår. Men såklart så finns inte just de sakerna på hemsidorna -.- ! Men såfort det kommer eller något så ska jag fixa ett, oki :D ?

Det är dimma ute också, om ni undrar över rubriken alltså!


Komentarer
Elli
Datum: 2010-03-27 | tid: 23:48:41
Blogg adress: http://eellos.blogg.se/

komentar:
Och när ska du ha fest om jag får fråga ?! :o <333

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback