who cares ?

| Datum: 2010-03-23 & Tid: 15:48:40 |
Idag har jag haft en ovanlig dag eller vad man ska kalla det. Vaknade ju hemma hos Erica som jag sov hos. Vi åt frukost och gjorde oss klara, dock fick jag ha samma kläder som jag hade igår. Men jag bryr mig inte ;)
I skolan började jag känna mig svim färdig och sådär. Så jag fick gå till "skolsystern" och typ testa mitt blodtryck. Jag hade lågt blodtryck så det är typ därför. Kunde inte vara med på idrotten och halv 2 skulle mamma komma och hämta mig men istället kom Melanie & Calle och hämtade mig lite tidigare.
Sen gick vi in en snabbis på ica och köpte bla. Hårfärg till mig, men smarthead som jag är så kliad jag mig i huvet så jag började blöda *tumme ner* ! Så ska inte färga nu men om nån dag säkert, men vi passade iallafall på att testa färgen så vi kan se om jag är allergisk och det ska man göra två dygn innan man färgar. Så vi passar på att göra det och smart som min syster är så tar hon färgen såklart på mina hårstrån på armen. Jag ska färga mitt hår svart, ja det säger ju sig självt varför jag inte ville ha färgen på armen ;) Men det va typ ingen färg i det man skulle prova på armen så det var ju tur ;)
Haha systrarna smart ;)
Nu har jag iallafall tvättat bort ddet från armen och ätit mellis. Borde plugga men känner mig fortfarande lite konstig så orkar faktiskt inte ! Ska nog se på Johan Falk senare som vi spelade in i söndags ;)


det hade fryst fast is på kanten av kvisten, tyckte det vart rätt märkligt ?

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback