Tisdag

| Datum: 2010-03-30 & Tid: 16:12:33 |

Dammig låda, men ni ska inte kolla på det utan på det andra. Fotade på alla hjärtans dag men glömde lägga in ! ;)

Hejsan hoppsan ! :D

min fot har somnat, jag har alltid sagt så men vet ni vad jag menar ? xD

Skolan har vart okej idag. Fick engelskan redovisad! Väldigt skönt. Imorn ska jag göra sista delen i spanska 10. Shiet alltså det är grammatik, min svaga sida :( ! Kommer inte gå bra. Jag har av det jag vet fått blå - (G-) på hörförståelsen hehe, vi skyller på att man hörde dåligt på bandet. Men däremot fick jag svart (mvg) på både skriv & läsförståelsen. Men på prat & glosgrejen slår jag vad om att jag har fått blå också och så kommer jag säkert få blå - - - - - -  på gramatiken och då kommer jag säkert inte få röd som bedömmning på steget !

Förlåt för att jag babblar på om skolan.. :$ !

Snart kommer siri piri hit och hon ska käka mellis och medans hon gör det ska jag ducha. Gympa vet ni ;)
Men när jag kom hem var jag svimfärdig för jag var sås hungrig så var tvungen att äta direkt och sätta mig ner.

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi lite senare ! ♥

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback