when the truth shows us

| Datum: 2010-03-27 & Tid: 18:40:01 |

fotograf: jag | modell: siri

Hittade en funktion på kameran som gör att man kan fota när någon springer skarpt. För den där inställningen för sport osv funkar inget vidare.

Har ändrat bredden på bloggen nu så jag kan ha större bilder. Har haft så förut men det vart alldeles för stort på vissa datorer. Men vi får se hur det blir nu. Annars får jag helt enkelt byta tillbaka. Men nu ser alla andra bilder små ut och om jag ändrar tillbaka sen så kommer det vara många som går utanför men det blir den dagens problem ;)

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback