MAAT MONSTER

| Datum: 2010-05-03 & Tid: 15:21:11 |
Har övat glosor i stort sett hela dagen. Men det hör också till pluggandet kan ju inte redovisa om jag inte kan dom och kan värkligen inga! Men nu börjar jag kunna de flesta allafall. Måste jobba lite engelska också och gramatik i spanska. Så ska göra det nu eftersom jag har pluggat länge redan.. har så tråkigt. Skulle egentligen pluggat med tove men mår inge bra :(.. Ska ta och värma en pizza nu, ciao ♥ !

För er som är intresserade, jag kommer ta bort lösenordsskydd från http://jemg.webblogg.se idag så kolla in där senare om ni vill veta hur den ser ut. Är fortfarande inte klar, headern är inte på plats ännu mm.


Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback