prat

| Datum: 2010-05-05 & Tid: 14:07:38 |
Inget kan beskriva min glädje just nu!!!
ÖVERDRIV. Så glad är jag inte :p
Men har äntligen fått pengar i mobilen igen. Det skrämmer mig hur snabbt jag gjorde av med dom den här månaden :o ! men men.. Nu är de allafall tillbaka :D
Pratar med Siri på ansiktsboken nice hon gick hem från skolan idag *not nice* !

Såfort den andra bloggen är helt klar börjar jag där. Den kommer vara lite seriösare och liksom inga inlägg som de här. Men så klart inte stenallvarlig, jag är inte sån. Nä, lite roligt måste det ju ändå vara :D !
Men aldrig bildlöst osv.

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback