Joanna är bäst !

| Datum: 2010-01-28 & Tid: 21:41:49 |
statestiken funkar inte ? störande.

idag;
tog sena bussen = inte lika mycket stress.
men ! när jag och tove kom in va de en minut över :S
så vi gick upp med jacka och skor. Men mina skor var skitblöta.
tur att jag hade en påse i min väska så jag stoppa ner dom i den hehe.
Men sen fick vi nya häften till kursen. Kom ganska långt, de var ganska lätt ;)
efter lunch hade vi syslöjd blä! egentligen tycker jag inte att det är tråkigt men
jag är så jävla dålig. Alla var nästan klara typ förutom jag och ja symaskiner gillar inte mej så mycket om man säger så.
vi syr penn skrin mitt är vitt, grönt, blått, och oranget. det låter konstigt men de är svårt att förklara.
efter skolan så åkte jag hem skulle plugga men datan funkade inte så ja de vart lite kört för min del ;)
men sen åkte jag och tove till högdalen och badade / simmade.
sen åkte vi hem och jag åt middag hos henne, de var wok med nudlar och kyckling!
klockan nio gick jag hem.

nu skypar jag med min allra käraste syster :)
och så sitter jag och äter en apelsin och dricker soda stream läsk. Gott ja. Nyttigt nej eller jao halft med apelsinen då.
men jag bryr mej inte. onyttig får man vara haha.




Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback