Engelska

| Datum: 2009-11-29 & Tid: 18:03:31 |
man vill bli länkad av en stor bloggare, en som vann fokis tävling fick över tusen besökare när foki länkade henne, visst det är säkert väldigt kul, men man har kanske ändå inte kvar alla besökarna sen.. och så är de lite fusk precis som bloggtrafik man får ju bara besökare för andra trycker runt för att få egna besökare men de läser ju oftast inte äns bloggen. Det är bättre att bli länkad då tycker jag :) om man nu bryr sig, själv har jag bloggtrafik men jag använder aldrig och jag orkar inte gå in där heller såååå.. jag lev också länkad av della en gång då så fick jag mer besökare men nu har jag inte kvar dom längre eller någon kanske men knappast alla ? 

nu ska jag fortsätta engelskan och göra klart ! som jag sagt ett par gånger nu haha. men jag har börjat men jag skriver typ nytt nu :s aja .

vet inte om jag bloggar mer idag, skriver engelskan på datan men jag ska ju inte blogga istället :P
puss <3 :)

Komentarer
sandra
Datum: 2009-11-29 | tid: 18:19:09
Blogg adress: http://potatismos.blogg.se/

komentar:
rätt :)

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback