i miss my nails ..

| Datum: 2009-11-19 & Tid: 15:43:08 |

jag saknar mina naglar.. som jag klippte av :( vad tänkte jag på buhu :'( "/ 
mina fingrar är typ rosa haha men de kom så mycket utanför av naglacket 
men jag såg inte att de va rosa då ?! hah

idag har jag inte kännt mej pigg, tror jag börjar bli sjuk :/
har vart i skolan vi skulle ha kurs så jag tog inte me mej stegen.
och sen så klart vart de uppskjutet eller något :s ? och då hade jag inget att
jobba me, men jag jobbade engelska steg 11 i kursboken ;p
jag fryser och är trött jag mår illa usch usch.

förlåt för att de inte blir så mycket bilder, ska bättra mej !


Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback