I got to be somebody

| Datum: 2010-04-04 & Tid: 22:43:01 |
Nu sitter jag på hotellrummet. Vi har ätit på indisk restaurang och min slutsats är: indiskt är starkt!
Haha ja, behövde massa att dricka och äta sallad. Jag brukar inte ens vara känslig för att äta starkt.
Nu är iallafall Melanie, Jonathan, Jag, Mamma, Pappa, Irja & Calle här. Vi ska nog spela spel snart men nu har vi nyss ätit glass och lyssnar på VÄRLDENS SKUMMASTE LÅT!
dom påstår att det är en påsk låt haha in your dreams ;) !

ska vara social nu ! Puss :) ♥


omg vad jag får vår känsla när jag kollar på den här bilden, när vi åt på vägen hit kunde vi sitta ute! Fatta vad snabbt det gick från att snön smälte tills att kunna sitta ute! :D

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback