it's a damn cold night

| Datum: 2010-04-11 & Tid: 12:28:57 |
Godmorgon!
Jag vaknade vid 11 men har läst hela morgonen.. Nu ska jag iallafall äta frullekost sen blire plugg. Ska göra klart 1 steg i svenska och sen öva lite spanska och engelska?! Oj trode faktiskt det var mycket mer att göra !
Då kommer jag kanske hinna träffa någon också ? Vi får se.

Idag är det sista dagen på fototvälingen som jag avslutar ikväll!
Jag vet att allafall en har vart bortrest och inte haft tillgång till data så hon inte kunnat sammla så mycket röster och om det gäller någon annan också så har ni iallafall idag på er om ni vill slösa bort sista lov dagen vid datan vilket inte jag ska så nu stänger jag av datan. Haha no way jag lyssnar på musik ?

(Erica fotat)
klant jag är rammlade i en "damm" eller vad man ska kalla det här jag var ute med tove, erica och toves hund willi och en annan hund sina. Min fot ser ut som värsta storfoten också ;)

Efter ville typ erica också rammla i så hon gjorde det och sen slutade det med att alla hade badat hundarna mest då. Sen frös vi ihjäl så jag och erica sprang hem till mig och jaa.. På morgonen gjorde vi amerikanska banan pannkakor också. Bilder kommer.



Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback