kossans horn är gjord av horn

| Datum: 2010-04-07 & Tid: 23:31:07 |
hahah jag skrev först konens istället för kossans.
jag är så bra på ord :)

Tove är iallafall här nu och ikväll har vi vvart ute och cyklat med våra cyklar och amanda och hennes cykel. Vi var först på ip och jag vet intevad vi gjorde sen cyklade vi till globen och tillbaka, vet inte varför och-ej ! Bara för tove tycker jag skrev många och :D

NU är jag ju hemma som ni kanske förstår så bättre uppdatering!

tove hälsar att hon sparkar stjärt!
HAHAHHAHAH :D /tove.

haha hör inte till inlägget men iallafall.

(Tove har dålig humör)

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback