School tomarrow

| Datum: 2010-04-11 & Tid: 23:00:13 |

två bilder från idag. Jag brukar inte gilla att fota mig i profil men men..

Nu ska jag allafall sova. Jag bärettar om lovet lite mer i veckan men imorn måste jag plugga...
Sov så gott ♥ :) !

btw så har ni blivit sämst på att komentera, det är så mycket roligare att blogga då. Innan hade jag flera komentarer per inlägg nu har jag 0 på de första 0 på de andra 0 på de tredja lalallala you get it ;)

Komentarer
Siri Erika
Datum: 2010-04-12 | tid: 08:34:55
Blogg adress: http://sirierika.blogg.se/

komentar:
Oj, du påminner jättemycket om Melanie på den vänstra bilden! :)

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback