SPRING IS HERE DON'T RUN AWAY!

| Datum: 2010-04-12 & Tid: 15:53:20 |

Jag vill bara ut och cykla och fota och bara njuta av vädret. Men jag hade sån huvudvärk nyss men det har släppt nu så kanske ska röra mig utåt ?
Vi hade bild&form hela efter middan i skolan och jag har väll börjat komma nånvart nu däremot är jag inte klar med något vi har gjort innan :$ ! Aja får väll fixa det nån dag på bild ws ;)
Min häst har bara tre ben också och ett av dom höll på att flyga av när jag sågade ut den ;) Jag är såå duktig på träslöjd minsann :D !
Jag och Danielle är MVG barn alltså !


Imorn är det bad med skolan tove kommer och hämtar upp mig imorn och om jag inte är klar så går hon, bara för jag höll på att göra så vi kom försent imorse.. men vi hann ju :) ?
Vi cyklade och nu på eftermiddan var det fett varmt, jobbigt att det är uppförsbacke hela vägen hem -.-!


Komentarer
Erica
Datum: 2010-04-12 | tid: 17:33:21
Blogg adress: http://sofiericalways.blogg.se/

komentar:
Haha en skalbagge på blomman! :D<3

Elli
Datum: 2010-04-12 | tid: 19:47:41
Blogg adress: http://eellos.blogg.se/

komentar:
Haha men gumman då, tre ben?! ;) <3

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback