måndag

| Datum: 2010-04-12 & Tid: 20:59:48 |
har vart ute hela dan med sofie, sen kom siri sen kom tove sen kom mathilda.
Orkar inte bäretta om allting men nåra små ungar var vid dagis klätterställningen och var skit kaxiga och vi tyckte dom var lite roliga och skulle gå dit och prata med dom typ och då bara vart dom knäpptysta och sprang iväg x)

Sen har vi gjort lite annat det var några små killar som kom och sofie vart helt fast i dom, LOVAR.
Hon märkte inte att tove jag och siri gick hahaha men sen kom hon. Dom var endå ganska roliga den ena ba "jag är skolnörd, för jag är godkänd i alla ämnen" haha :)

Sen när inte siri och tove kommit ännu och jag och sofie var i odlarängen kom en liten tjej och stalkade oss hah. Jag hade hoppat av en sak för att prata i telefon och sen när jag skulle gå upp igen (ett steg bakåt) så stog hon där och så följde hon efter oss lite osådär :p

ha de flumm ♥




Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback